Гарантія
Гарантія
Загальні поняття про гарантію
Гарантія на техніку – це право покупця на безкоштовний ремонт техніки, що надає завод-виробник. Безкоштовний ремонт проводиться у певний проміжок часу, який найчастіше називають терміном гарантії. Ремонт техніки здійснює Авторизований Сервісний Центр (АСЦ), з яким завод-виробник укладає договір про безкоштовне проведення робіт для споживача. Виробник відповідно безкоштовно поставляє АСЦ запасні частини для своєчасної заміни зношених запчастин.
Примітка! Авторизованим Сервісним Центром може бути лише та майстерня, яка має відповідне обладнання та кваліфікований персонал.
Умови гарантійного обслуговування
При отриманні товару Ви маєте право перевірити комплектацію виробу. Список часто вказується в посібнику користувача або в описі до товару. Перевірте також відсутність механічних пошкоджень (подряпин, тріщин, вм'ятин) та правильність заповнення документації (товарного чека, гарантійного талону).
Увага! Після прийому товару, претензії щодо його комплектації та зовнішніх пошкоджень не розглядаються.
Якщо Ви виявили несправність у придбаному виробі, зверніться до сервісного центру за телефоном або безпосередньо до них в офіс.
Увага! АСЦ проводить безкоштовний ремонт за наявності оригіналу гарантійного талону та товарного чека.
Умови повернення та обміну товару
Кожен покупець має право повернути або обміняти товар протягом 14 днів згідно із Законом України «Про захист прав споживача».
Також просимо звернути увагу, що для повернення або обміну товару має бути дотримано низку умов:
- товар не був в експлуатації;
- виріб має товарний вигляд (збережена упаковка, немає механічних пошкоджень)
- наявність товарного чека, гарантійного талону, повної комплектації виробу.
- Для повернення коштів, при собі ви повинні мати паспорт або посвідчення, що підтверджує Вашу особу.
Бажаємо Вам, щоб покупки приносили лише радість!